Pobočka mBank v olomoucké Galerii Šantovka se umístila
na druhém místě v soutěži Visa Bank Branch of the Year za druhé čtvrtletí 2025.
Ocenění převzali Martin Michalec, zemský ředitel Morava, a Jiří Pochylý,
manažer pobočky.
„Pobočka se nachází ‚na hanácké Wall Street‘, tedy na
vnějším obvodovém plášti obchodního centra Šantovka, kde jsou v jedné řadě
situovány pobočky několika konkurenčních bank. mBank zde dokázala výborně zaujmout
moderním pojetím služeb i zákaznickým přístupem,“ uvádí Viktor
Nábělek, obchodní ředitel společnosti Visa CZ.
Umístění olomoucké pobočky odráží
širší strategii mBank, která postupně ruší své původní kiosky a přechází na
plnohodnotné pobočky umístěné v obchodních centrech. Tato lokalizace přináší
velký pohyb osob a lepší dostupnost pro klienty. Současně prochází pobočky
upgradem do novějšího designu, který propojuje funkčnost s pohodlím.
„Z ocenění máme upřímnou radost.
Neustále pracujeme na kvalitě i vybavení našich poboček a vybíráme pro ně
místa, která jsou pro naše klienty snadno dostupná, například v obchodních
centrech. Chceme, aby si u nás mohli pohodlně vyřídit vše potřebné a rádi se k
nám vraceli,“
popisuje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
V olomoucké Šantovce klienti najdou mimo jiné pult s
přístupem k internetovému bankovnictví – určený pro ty, kteří stále používají
tlačítkový telefon, nechtějí smartphone nebo doma nemají internet. Atraktivním
prvkem je také výběrový bankomat pro děti, který nabízí jednoduché hry a učí
mladší klienty základy finanční gramotnosti.
Odborná porota soutěže, která
pobočky hodnotí podle devíti kritérií, ocenila nejen modernizaci a praktické
služby, ale i kvalitu klientského servisu a přátelskou atmosféru. „U mBank v
Olomouci oceňuji barevný instore marketing, který vyvolává dojem mladé a
moderní firemní kultury. To je u banky stále ještě dost neobvyklý prvek a efektivní
tržní odlišení,“ vyzdvihuje Jiří Beran, Managing Partner společnosti
INSTORE CONSULTING EU, která je pořadatelem soutěže.