Po změně analytika upravujeme proGevorkyandvanáctiměsíčnícílovou cenuo 4 % výše na 315Kč/akcii
a doporučení měníme z Akumulovat na Kupovat.Cílová cenaje stanovena na základě 50% váhy
oceněníDCF-FCFF modelem a 50% váhy ocenění odvětvovým srovnáním. Naše ocenění stavíme na
očekávanémrůstu tržebmezilety2023a 2028e odpovídajícímu pětiletému CAGR 16,1 %. Tentorůstočekáváme díkytechnologickékvalitěfirmy, kdy pro většinu odběratelů jefirmajediným dodavatelem a
spolupráce probíhá na bázi dlouhodobých kontraktů s tím, žerůstmohou podporovat iakvizice. Dalším
důvodem jedobrádiverzifikace, kdy potenciálně problematickýautomobilový průmysltvoří jen okolo 30
%tržebfirmy, tedy 2x až 2,5x méně než u celého trhu.
PopoklesuEBITDAmaržena 27 % vroce 2023očekáváme díky zlepšení produktového mixu a pokroku
v automatizaci a robotizaci její obnovenírůstuaž na 31 % doroku2028e. Díky očekávanému zpomaleníinvesticv následujících letech (po období vysokýchinvesticdo nových kapacit v minulých třech letech),
určité provozní páce a rostoucíEBITDAočekáváme rychlý pokles zadlužení na úrovni čistý dluh/EBITDAze 3,5x vroce 2023až na 0,5x vroce2028e. Jako hlavní rizika pro naše doporučení vidíme zpomalení
evropskéhoprůmyslu, které by mělo negativní vliv narůst tržeb, slábnoucí evropský automotive a
z tržního hlediska pak nízkýobjemobchodůsakcií. Celý report je k dispozici ZDE. Jan Bystřický, analytik
a doporučení měníme z Akumulovat na Kupovat.Cílová cenaje stanovena na základě 50% váhy
oceněníDCF-FCFF modelem a 50% váhy ocenění odvětvovým srovnáním. Naše ocenění stavíme na
očekávanémrůstu tržebmezilety2023a 2028e odpovídajícímu pětiletému CAGR 16,1 %. Tentorůstočekáváme díkytechnologickékvalitěfirmy, kdy pro většinu odběratelů jefirmajediným dodavatelem a
spolupráce probíhá na bázi dlouhodobých kontraktů s tím, žerůstmohou podporovat iakvizice. Dalším
důvodem jedobrádiverzifikace, kdy potenciálně problematickýautomobilový průmysltvoří jen okolo 30
%tržebfirmy, tedy 2x až 2,5x méně než u celého trhu.
PopoklesuEBITDAmaržena 27 % vroce 2023očekáváme díky zlepšení produktového mixu a pokroku
v automatizaci a robotizaci její obnovenírůstuaž na 31 % doroku2028e. Díky očekávanému zpomaleníinvesticv následujících letech (po období vysokýchinvesticdo nových kapacit v minulých třech letech),
určité provozní páce a rostoucíEBITDAočekáváme rychlý pokles zadlužení na úrovni čistý dluh/EBITDAze 3,5x vroce 2023až na 0,5x vroce2028e. Jako hlavní rizika pro naše doporučení vidíme zpomalení
evropskéhoprůmyslu, které by mělo negativní vliv narůst tržeb, slábnoucí evropský automotive a
z tržního hlediska pak nízkýobjemobchodůsakcií. Celý report je k dispozici ZDE. Jan Bystřický, analytik
K článku zatím nejsou žádné komentáře.